Selasa, 15 April 2008

Aduss...bangga la tuh

Hmm sekali lagi kes aku yang bernasib malang nih,
Petang semalam sebelum margrib duduk la aku dengan geng-geng lama aku yang agak rapat, yer semenjak dua menjak nih aku semakin rapat kerana diorang best & kelakar...;))
Diceritakn la antara ramai-ramai pada aku tentang seseorang yang mengaku dialah "best man win" perghh mcm muntah aku dengar diorang cerita camtuh, bangga sangat la tuh, ni bukan pertama kali aku dengar cerita nih dari diorang, pasal sebelum nih pon diorang bercerita hal yang sama tentang perangai yang hanya suke mempermainkan...ciss!
Ditambah pula cerita macam-macam pasal aku, kalau betul takpe la, sekurang-kurangnya aku leh accept la sikit walaupun hati panas, ni menyempang dari plot asal, dan siap campur belacan, cencalok, budu plak tuh, kononnya nak jadikan cerita tu best la psal aku...naik malu aku.
Hee silap besar la cerita pada geng-geng tuh, dah terang-terang diorang pun tak berapa suka dengan perangai dia, dia tu hanya dipergunakan sahaja.
Tapi aku buat muka rileks baboon senyum je la (aper tuh? haha), gaduh pun nak buat pe, biarlah sendiri menanggung dosa, kau pergi la dengan best man win ko tuh,
tapi kenape tiap kali nampak aku kau terus angkat kaki...? rileks aku bukan jenis suka carik pasal & atau marah-marah, aku amat bencikan pergaduhan....
Aku terus mintak diri kerana ada urusan penting, kena sampai sebelum margrib, selepas salam-salam sempat aku memesan pada geng-geng tuh, kalau ader cerita terbaru khabar-khabar la kat teman.
Bayar teh o ais aku, start kereta sambil tersenyum sepanjang perjalanan. Apa pula la jadi selepas ini...

p/s cerita ni adalah rekaan semata-mata...terima kasih.

3 komentar:

Aku mengatakan...

penceritaan kamu kurang jelas...pengisian ade...

aku adalah pengkritik 2 x 5..hehe :p

[ madey ] mengatakan...

hehe anggap sahaja ianya pernah terjadi pada diriku

pencintaDIA mengatakan...

aikss??apa kejadah suma ni??